Nog een dikke maand! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Annemiek Huizing - WaarBenJij.nu Nog een dikke maand! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Annemiek Huizing - WaarBenJij.nu

Nog een dikke maand!

Door: Annemiek Huizing

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

22 Juni 2017 | Nederland, Nederland

Hej! God eftermiddag!

Daar ben ik nog vanuit Nederland! Ik wil jullie toch even updaten hoe het ervoor staat! :) Over een dikke maand ga ik samen met mam naar Denemarken! Wie weet gaat Bart of een tante nog mee, dat is nog heel even afwachten. Zelf zou ik dat wel erg leuk vinden! Alleen dan het afscheid zal wel even moeilijk zijn. 31 juli ga ik naar Denemarken, Viborg! Spannend.
In feite heb ik alles geregeld!! Daar ben ik mega trots op. Af en toe was het even stressen, omdat het veel leek zeker naast het afstuderen. Gelukkig heeft af en toe mam of Marcel meegelezen. De Erasmus beurs, ov-vergoeding zijn aangevraagd. Mijn verzekering voor in het buitenland is geregeld. Mijn kamer is onderverhuurd! Ik heb een kamer in Viborg op campus en deel daar een kamer met een Pools meisje. Super leuk en spannend! Het kriebelt wel heel erg. Mijn Engels taalcursus heb ik goed afgerond, mijn niveau is nu B1+ dus op zich prima en dat zal daar ter plaatse wel verbeteren. Ik ben tenminste vooruit gegaan en heb meer vertrouwen erin gekregen dat ik Engels voldoende beheers.
Binnenkort is ook al mijn afscheidsfeestje, waar ik ontzettend veel zin in heb om iedereen nog te zien voordat ik weg ga. Daarna is het mijn spullen organiseren en kijken wat ik allemaal mee ga nemen!

Minder nieuws is dat Nadja en ik nog niet klaar zijn met afstuderen. Wij zullen maar zeggen dat wij graag nog even doorgaan..;) Het onderzoeksrapport is net geen voldoende, wat betekent dat wij afgelopen week alweer hard aan het werk zijn om het te verbeteren en een voldoende te halen. Volgende week hebben wij daar ook nog de tijd voor. Veel in het verslag is al rood, dus hopelijk is het dan straks toch echt een keer goed! Officieel is de presentatie halverwege augustus, alleen start mijn minor dan al. Ik heb meteen de docent gemaild en gevraagd of wij eerder mogen presenteren en dat mag! Hij vond het heel proactief van mij, hehe zo ben ik! Dus als het verslag na volgende week goedgekeurd word dan mogen wij donderdag 13 juli gaan presenteren.

Tot de volgende keer! Dan schrijf ik hopelijk al vanuit Denemarken! :)
Farvel!
Hilsner, Annemiek

  • 23 Juni 2017 - 14:47

    Henriëtte:

    Hoi Annemiek,

    Zeker gaat dat goed komen, en gaan jullie 13 Juli afstuderen. Zoveel voor gedaan dus dat komt goed.
    We hebben zin in jou feestje, tot dan!!
    Groetjes Henriëtte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Annemiek

Vanaf 14 augustus tot 20 december 2027 ga ik naar Denemarken voor de minor Creative Learning and Animation op de VIA University in Viborg. In deze periode wil ik regelmatig proberen om een verslag te schrijven over mijn ervaringen, de minor, leven in Denemarken en hoe het met mij gaat. Wil je me komen opzoeken? Dat zou ik ontzettend leuk vinden!

Actief sinds 11 Maart 2017
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 7818

Voorgaande reizen:

11 Maart 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: